اخبار و رویدادها

جلسه همکاری مشترک بین دکتر شباک، رییس پژوهشکده آمار و دکتر محسن صراف رایزن علمی ایران در کشور مالزی در پژوهشکده آمار برگزار شد
دوشنبه 26 دی 1401
215

 جلسه همکاری مشترک بین دکتر شباک، رییس پژوهشکده آمار و دکتر محسن صراف رایزن علمی ایران در کشور مالزی در پژوهشکده آمار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آمار: دکتر محسن صراف، رایزن علمی ایران در کشور مالزی و جنوب شرق آسیا در روز دوشنبه 19 دی 1401 در پژوهشکده آمار حضور یافت و با رییس پژوهشکده آمار ملاقات کرد.

در این جلسه دکتر شباک ضمن معرفی دستاوردهای پژوهشی و فعالیت‌های پژوهشکده آمار به امکان ایجاد همکاری بین پژوهشکده آمار و موسسات و نهادهای علمی و پژوهشی کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله کشورهای مالزی، اندونزی و فیلیپین به ویژه در زمینه علوم داده و حکمرانی داده‌ها تاکید کردند.

همچنین به زمینه‌های فعالیت مشترک میان پژوهشکده آمار و رایزنی علمی جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر صراف ضمن تشکر از میزبانی گرم و صمیمی، پژوهشکده آمار را از جمله پژوهشکده‌‌های علمی، تحقیقاتی مهم کشور دانستند و ابراز امیدواری کردند هرچه سریع‌تر بسترهای گسترش ارتباطات علمی و بین‌المللی این مرکز با کشورهای مذکور در زمینه‌های مورد علاقه فراهم شود و از اعلام آمادگی کامل آن رایزنی در فراهم‌سازی و ایجاد این ارتباط سخن گفتند.

 

 

  در ادامه دو طرف پیرامون استفاده از تجربیات کشورهای فوق در زمینه علوم داده و حکمرانی داده‌ها و راهکارهای گسترش همکاری‌های علمی- تحقیقاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تصاویر
  • جلسه همکاری مشترک بین دکتر شباک، رییس پژوهشکده آمار و دکتر محسن صراف رایزن علمی ایران در کشور مالزی در پژوهشکده آمار برگزار شد
اشتراک گذاری
طراحی سایت