اخبار و رویدادها

نشست دکتر شباک رییس پژوهشکده آمار با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران
جمعه 09 دی 1401
234

 نشست دکتر شباک رییس پژوهشکده آمار با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آمار، صبح چهارشنبه 7 دی‌ماه 1401 دکتر شباک با تنی چند از مدیران و اعضا هیات علمی پژوهشکده و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آقایان جاودانی «مدیر نمافر موسسه توسعه فعالیت‌های فرهنگ بنیان» و آقای امینی «مدیر کل سیاست پژوهی و تحلیل داده نمافر موسسه توسعه فعالیت‌های فرهنگ بنیان» در پژوهشکده آمار دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که دکتر شباک رئیس پژوهشکده آمار، دکتر محمد شیری عضو هیات علمی و مدیر گروه پردازش داده‌ها و اطلاع‌رسانی پژوهشکده‌ آمار، دکتر لیدا کلهری عضو هیات علمی و مدیر گروه طرح‌های فنی و روش‌های آماری و محمد غلامی کارشناس گروه آمارهای اقتصادی حضور داشتند دکتر شباک ضمن ابزار خرسندی از فرصت بدست آمده خواستار تعامل سازنده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی شد و خاطر نشان کرد که فرصت بسیار خوبی است تا در راستای تعاملات فرهنگی و اقتصادی اقدامات جدی صورت پذیرد.

وی ضمن بیان ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: با جلسه‌ایی که در حضور همکاران این وزارت‌خانه صورت گرفت و نظر مساعد آنان  امید می‌رود تا نسبت به بهره گیری از ظرفیت‌های بیشتری در راستای تحقق اهداف خود گام برداریم.

 

 

دکتر شباک گفت: پژوهشکده آمار در راستای تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و  از تمام ظرفیت‌های این سازمان برای همکاری با اداره کل استان تهران استفاده خواهیم کرد. همچنین در این جلسه پیشنهادات پژوهشکده و مرکز آمار ایران برای اضافه شدن برخی شاخص‌ها به حوزه فرهنگ برای تولید آمار ارایه شد. به‌علاوه آمادگی پژوهشکده آمار برای تهیه حساب‌های فرهنگ با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی را اعلام کرد.

وی ضمن در خواست استمرار چنین جلساتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در راستای تعامل سازنده به پیشنهاد تنظیم تفاهم‌نامه مشترک اشاره کردند و خاطر نشان کردند: امیدواریم با جلسات کارشناسانه که در حضور معاونین دو دستگاه صورت خواهد پذیرفت بتوانیم تعاملات و همکاری‌های خود را در قالب تفاهم‌نامه به امضا برسانیم و در راستای توسعه اهداف مشترک گام برداریم.

تصاویر
  • نشست دکتر شباک رییس پژوهشکده آمار با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران
اشتراک گذاری
طراحی سایت