اخبار و رویدادها

برنامه دوره‌های آموزشی سه ماهۀ چهارم سال 1401 پژوهشکدۀ آمار اعلام شد
شنبه 10 دی 1401
262

 برنامه دوره‌های آموزشی سه ماهۀ چهارم سال 1401 پژوهشکدۀ آمار اعلام شد

بر اساس اعلام روابط‌ عمومی پژوهشکدۀ آمار، درسه ماهۀ چهارم سال 1401، تعداد 10 دوره و کارگاه تخصصی از سوی واحد آموزش این پژوهشکده، برای علاقه‌مندان مباحث آماری برگزار خواهد شد.

این دوره‌ها که به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند، مجرّب‌ترین اساتید حوزه‌های تخصصی آماری، به ارائۀ مباحثی از قبیل:

 آمارگیری ثبتی‌مبنا (مقدماتی)، تهیه‌ی گزارش‌های آماری و دیداری‌سازی با Tableau، آشنایی با اینفوگرافیک و تصویرسازی (مقدماتی)، آشنایی با نرم‌افزار Eviews در تحلیل سری‌زمانی، آشنایی با اینفوگرافیک و تصویرسازی (پیشرفته)، آمارگیری ثبتی‌مبنا (پیشرفته)، کاربرد Excel در مدیریت داده‌ها، آموزش نرم‌افزار R (مقدماتی)، آموزش نرم‌افزار Spss (مقدماتی-پیشرفته) و آموزش نرم‌افزار R (پیشرفته) و ... می‌پردازند.

دانشجویان و اعضای هیئت علمی از تخفیف 30 درصدی جهت شرکت در این کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برخوردار خواهند بود و در صورت موفقیت و کسب نمرۀ قبولی در آزمون پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامۀ شرکت در دوره با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا خواهد شد.

آموزش‌های تخصصی پژوهشکدۀ آمار از تاریخ 11 دی‌ماه 1401 آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان، می‌توانند جهت آشنایی، ثبت نام در این کلاس‌ها و یا کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های 3-88630440داخلی (111و151) سرکار خانم شهبازی و ناظریان تماس حاصل فرمایید.

 

تصاویر
  • برنامه دوره‌های آموزشی سه ماهۀ چهارم سال 1401 پژوهشکدۀ آمار اعلام شد
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
طراحی سایت