اخبار و رویدادها

وبینار ارائه نتایج طرح پژوهشی «تأثیرات اجتماعی-اقتصادی، جمعیتی و سلامت روان بیماری کووید ۱۹» برگزار شد
چهارشنبه 19 خرداد 1400
383

 وبینار ارائه نتایج طرح پژوهشی «تأثیرات اجتماعی-اقتصادی، جمعیتی و سلامت روان بیماری کووید ۱۹» برگزار شد

این وبینار برای ارائه گزارشی از منتخب نتایج طرح پژوهشی «تأثیرات اجتماعی-اقتصادی، جمعیتی و سلامت روان بیماری کووید 19» در روز سه‌شنبه 18 خرداد ماه از ساعت 1۱ تا ۱۳ با حضور رئیس پژوهشکده آمار، نمایندگان مرکز آمار ایران، نمایندگان سازمان ملل مستقر در تهران، کارشناسان، اساتید و جمعی از علاقه‌مندان و صاحب‌نظران به صورت مجازی برگزار شد. تدوین و اجرای این طرح توسط پژوهشکده آمار بر اساس نیازسنجی مرکز آمار ایران حسب وظایف محوله و در چارچوب اصل مالکیت کشور و اولویت‌های ملی با حمایت مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در سال 1399 انجام شده است.

در ابتدای وبینار، آقای دکتر شباک، رئیس پژوهشکده آمار ضمن خوشامدگویی و ارائه گزارش از چگونگی انجام طرح پژوهشی و روش‌های گردآوری داده‌ها از سوی ریاست محترم مرکز آمار جناب آقای دکتر حسین‌زاده، از مجریان و همکاران طرح پژوهشی مذکور تشکر کرد.

در ادامه سرکار خانم اوبرایان (نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد در تهران) و دکتر دوریسوامی (نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در تهران) نیز در خصوص اهمیت اثرات پاندمی کووید-19 بر اقتصاد و شرایط اجتماعی کشورها در سطح جهانی سخنرانی کردند و از مرکز آمار و پژوهشکده آمار برای اجرای طرح پژوهشی فوق سپاسگزاری نمودند.

در این جلسه، خانم دکتر صبا، مجری طرح به ارائه گزارشی از نتایج و تحلیل توصیفی آنها پرداخت و در پایان حاضران به طرح پرسش‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

در این وبینار 110 نفر از کارشناسان و متخصصان از دانشگاه‌ها و دستگاه‌های تخصصی سراسر کشور از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، وزارت ورزش و جوانان، شورای ملی سالمندان کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت امور خارجه، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن آمار ایران، دفتر هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، دفتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز، سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد، کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد حضور داشتند.

تصاویر
  • وبینار ارائه نتایج طرح پژوهشی «تأثیرات اجتماعی-اقتصادی، جمعیتی و سلامت روان بیماری کووید ۱۹» برگزار شد
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
طراحی سایت