اخبار و رویدادها

جلسه معارفه سرپرست معاونت پژوهشی و سرپرست اداره اداری و مالی پژوهشکده آمار برگزار شد
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
527

 جلسه معارفه سرپرست معاونت پژوهشی و سرپرست اداره اداری و مالی پژوهشکده آمار برگزار شد

جلسه معارفه سرپرست معاونت پژوهشی و سرپرست اداره اداری و مالی پژوهشکده آمار، روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ریاست آقای دکتر شباک رئیس پژوهشکده و با حضور مدیران گروه‌های پژوهشی پژوهشکده در سالن جلسات برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر شباک همانند جلسات گذشته، دو مقوله حرفه‌ای‌گری و برندسازی را به عنوان بخش مهمی از اهداف پژوهشکده در سال ۱۴۰۰ برشمردند و بر راهبرد پژوهشکده درسال جاری در این جهت تأکید کردند.

سپس آقایان دکتر مجتبی گنجعلی و فرشاد سیفی را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و سرپرست امور اداری و مالی پژوهشکده معرفی کرده و اظهار داشتند حضور این عزیزان و همکاری و تعامل با دیگر همکاران محترم در دستیابی پژوهشکده به اهداف خود مؤثرباشد.

همچنین در این جلسه از همکاری دکتر اله‌رضایی در مدت مأموریت ایشان در پژوهشکده قدردانی شد. آقای دکتر شباک از تلاش‌های شایسته آقای دکتر شیری طی مدت سرپرستی معاونت پژوهشکده نیز یاد کرده و از ایشان قدردانی کردند.

در ادامه جلسه رئیس پژوهشکده با اشاره به مصوبات اخیر شورای عالی آمار در ۶۰امین جلسه خود به نقش پژوهشکده آمار در راهبری آموزش و پژوهش نظام آماری اشاره کرده و نکاتی در جهت فعال‌سازی هرچه بیشتر شورای راهبری پژوهش و آموزش و وظایف و تکالیف پژوهشکده در این خصوص اظهار داشتند.

 

 

 

 

 

تصاویر
  • جلسه معارفه سرپرست معاونت پژوهشی و سرپرست اداره اداری و مالی پژوهشکده آمار برگزار شد
اشتراک گذاری
طراحی سایت