اخبار و رویدادها

پیام تبریک  رئیس پژوهشکدۀ آمار به مناسبت عید نوروز
یکشنبه 01 فروردین 1400
377

 پیام تبریک رئیس پژوهشکدۀ آمار به مناسبت عید نوروز

دکتر اشکان شباک، رئیس پژوهشکدۀ آمار به مناسبت فرارسیدن سال جدید، در پیامی از تلاش‌های همکاران پژوهشکده قدردانی و برای سال آینده آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:

عطر نرگس رقص باد.....
نغمه شوق پرستوهای شاد...
خلوت گرم کبوترهای مست...
نرم‌نرمک می‌رسد اینک بهار

در آستانۀ فرا رسیدن نوروز 1400 و سال نو افتخار دارم تا ضمن شادباش و آرزوی بهترین‌ها، از تلاش‌ها و همراهی‌های تمام همکارانم در طول سال گذشته، سپاسگزاری کنم.
برگی دیگر از دفتر روزگار ورق می‌خورد و سالی نو آغاز می‌شود. در آستانۀ سال 1399 برای گذر از چالش‌ها و عبور از دشواری‌ها، خواستار همراهی و همکاری شما شدم و اینک بسیار خرسندم که گواهی دهم همگی دست یاری دادید و با همۀ وجود و با مهربانی تمام، همراه و هم‌قطار شدید تا در مسیر برآوردن اهداف پیش‌رو در کنار هم گام برداریم.
در سالی که گذشت با توکل به خدا و همدلی و همبستگی با یکدیگر، علی رغم مشکلات و تلخی‌ها، دشواری‌ها را پشت سرگذاشتیم و با عنایت الهی توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم و در فضایی آرام، دوستانه و البته جدی و پرکار، پژوهشکده را احیا کنیم. بودن در کنار شما خوبان و همکاری با چنین تیم مهربان و همدلی، برای بنده باعث افتخار و البته نعمتی بزرگ است که با همه وجودم برای جبران آن و قدردانی از زحمات بی شائبه و خالصانۀ شما عزیزان، تلاش خواهم کرد.
بسیار امیدوار و خوش‌بینم که سال آینده، با وجود یاران همدل و ارزشمندی مانند شما، سالی سرشار از پیروزی برای پژوهشکده خواهد بود و گام‌هایی بلند در تحقق اهداف بزرگ خود و تعالی سازمانی آن برداشته خواهد شد. به یاد داشته باشیم که تازه در آغاز راه هستیم و باید قطاری را که با زحمت و خون دل به ریل بازگردانیم، کاملا بازسازی کرده و برای حرکت در مسیر مورد نظر ریل گذاری کنیم. پس بار دیگر از شما خوبان می‌خواهم که در سال پیش رو نیز مانند سال گذشته، به امید خدا همدل و هم‌قسم و مصمم در کنار هم بمانیم و هم‌پیمان باشیم.
بار دیگر برای همه شما و خانواده‌های محترم‌تان در سال نو تندرستی و بهروزی و در کنار عزیزان‌تان خوش و شاد بودن را از درگاه خداوند بزرگ آرزو می‌کنم و امیدواریم با تمسک به آیه شریفه «اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً» و با استعانت به اهل بیت، انشاالله سال آینده سال رفع بلا و گشایش برای همه باشد.
روزگارتان شاد و وجودتان از گزند بدی های ایام به دور باشد.

اشکان شباک
30 اسفند 1399

تصاویر
  • پیام تبریک  رئیس پژوهشکدۀ آمار به مناسبت عید نوروز
اشتراک گذاری
طراحی سایت