اخبار و رویدادها

امکان استفاده آنلاین از منابع کتابخانه تخصصی پژوهشکده آمار فراهم شد
ﺳﻪشنبه 17 تیر 1399
600

 امکان استفاده آنلاین از منابع کتابخانه تخصصی پژوهشکده آمار فراهم شد

کتابخانه تخصصی پژوهشکده‌ی آمار، هم‌زمان با تأسیس این پژوهشکده‌ در سال ۱۳۷۸، به منظور پاسخگویی به نیازهای پژوهشی نظام آماری کشور راه‌اندای شد و از زمان تاسیس تاکنون، با جمع‌آوری منابع تخصصی و اسناد علمی و به روزرسانی دائم آنها تلاش نموده است پاسخگوی نیازهای علمی و تخصصی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه‌های آمار، اقتصاد و جمعیت‌شناسی باشد.

کتابخانه تخصصی پژوهشکده آمار در حال حاضر، با دارا بودن بیش از ۵۰۰۰ منبع فارسی و غیر فارسی (اعم از کتاب، طرح‌ها و گزارش‌های پژوهشی و تحلیلی، مجلات تخصصی و اسناد تخصصی سمعی و بصری)، فضای مناسبی برای انجام پژوهش‌های آماری در ایران را فراهم آورده است.

 پژوهشکده آمار، با هدف به اشتراک گذاری منابع تخصصی و کمک به انجام پژوهش‌های تخصصی، امکان استفاده عموم دانشجویان و پژوهشگران را از منابع این کتابخانه فراهم نموده است. بدین منظور، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌گاه کتابخانه پژوهشکده آمار به نشانی:

                                                                                             http://library.srtc.ac.ir

منابع مورد نیاز خود را از بین منابع موجود در مخزن کتابخانه جستجو نموده و در صورت نیاز، با مراجعه به دفتر کتابخانه، اقدام به مطالعه یا امانت گرفتن منابع مورد نیاز خود نمایند.

کتابخانه تخصصی پژوهشکده آمار به آدرس تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان شهید فکوری، شماره ۱۴۵ هرروز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عضویت و استفاده از منابع کتابخانه تخصصی پژوهشکده آمار، می‌توانید با شماره‌‌ تلفن‌های 3-88630440 داخلی ۱۱۵ تماس حاصل فرمایید.

تصاویر
  • امکان استفاده آنلاین از منابع کتابخانه تخصصی پژوهشکده آمار فراهم شد
اشتراک گذاری
طراحی سایت