اخبار و رویدادها

پیام تبریک نوروزی آقای دکتر شباک به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹
ﺳﻪشنبه 27 اسفند 1398
686

 پیام تبریک نوروزی آقای دکتر شباک به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹

جهان از باد نوروزی جوان شد                                  زهی زیبا که این ساعت جهان شد

شمال صبحدم مشکین نفس گشت                                          صبای گرم‌رو عنبرفشان شد

قفس بشکن کزین دام گلوگیر                                       اگر خواهی شدن اکنون توان شد

چو باز افتادی از ره ره ز سر گیر                                    که همره دور رفت و کاروان شد

به نام خدا

باز عالم و آدم خندان و شتابان به پیشواز بهار می‌روند تا پوسیدگی پاییز را نو کرده و اندوه زمستان را به فراموشی بسپارند. کابوس غم را در زیر خاک مدفون ساخته و سرمست و با نشاط، با ترنم این سرود طرب‌انگیز، سرخوش و پایکوبان نوروز و جشن شکوفه‌ها را برگزار نمایند. نو شدن جهان، همواره نشان از قدرت بی‌کران خداوند دارد که ما را به خود می‌خواند تا شکرگزار درگاهش باشیم و بدانیم همواره باید به رویش جوانه‌ها ایمان داشت و با هم‌نوایی با آن نو شدن را تجربه کرد.

اینک و در آستانه سال نو بر خود واجب می‌دانم ضمن شادباش به همه همکاران خوب خودم، قدردان تلاش‌ها و فعالیت‌هایتان در سال گذشته باشم. بسیار علاقه داشتم که حضوری خدمت همه شما بوده و در آستانه سال نو نشستی داشتیم تا از نزدیک مراتب سپاسگزاری و ارادت خودم را به محضر شریفتان ابراز می‌داشتم. اما به‌دلیل شرایط خاص همه‌گیری این روز‌ها و لزوم حفظ سلامت همکاران، امکان آن فراهم نبود. لذا بدین شیوه از فعالیت‌ها و به ویژه اقدامات و تلاش‌های دو ماه اخیر، که بیش از پیش سعادت همکاری با عزیزان نصیبم شده و از نزدیک شاهد همدلی و همراهی خالصانه و صمیمانه‌ تک تک شما گرامیان بوده‌ام، مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌دارم.

فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است. آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. عزیزانم، این امیدواری شرط لازم برای موفقیت و بهروزی است و اما پس از آن باید همگی با هم و یک‌دل، با تلاش و کوشش بی‌وقفه این آینده را ساخته و بهترین‌ها را برای پژوهشکده آمار و البته به تبع آن خودمان رقم بزنیم. طی مدت کوتاهی که در خدمتتان بوده‌ام با کمک و همکاری ارزشمند شما یاران همراه توانستیم، اقدامات مهم و پر اهمیتی را شکل داده و بیاغازیم. بنابرین نیاز است تا سال آینده با توکل بر خداوند متعال، راهی را که هم‌نوا و هم‌قسم شروع کرده و در ابتدای آن هستیم را همچنان در کنار هم همدلانه و با جدیت و سرعت بیشتر بپیماییم که بی‌شک ادامه این مسیر و میوه این همدلی و همراهی، اعتلا و درخشش پژوهشکده آمار خواهد بود. بنا بر شناخت و آشنایی که از توان و ظرفیت همه شما دوستان گرانمایه در طول سالیان دراز همکاری گذشته در من ایجاد شده، ایمان راسخ دارم که در پیمودن این راه و دستیابی به اهداف، هر چقدر هم که مسیر دشوار و ناهموار باشد، پیروز و کامیاب خواهیم بود و در روز‌های درخشان پیش روی، شاهد رسیدن به جایگاهی خواهیم بود که شایسته پژوهشکده آمار، در نظام آماری و فضای علمی‌پژوهشی کشور است.

در پایان، بار دیگر نوروز و بهار طبیعت و اعیاد خجسته پیش روی را به همگی شما یاران همراه و خانواده‌های گرامیتان شادباش گفته، سالی سرشار از تندرستی، پیروزی و شادکامی از درگاه خداوند متعال برایتان خواستارم.

                                                                                                                                    ارادتمند

                                                                                                                                 اشکان شباک

تصاویر
  • پیام تبریک نوروزی آقای دکتر شباک به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹
اشتراک گذاری
طراحی سایت