اخبار و رویدادها

شنبه 01 شهریور 1393
348
مطالعه‌ی مرگ و میر و عوامل مؤثر بر آن، نقش مهمی در شناخت الگوهای مرگ و میر و راهکارهای کاهش آن در اختیار پژوهشگران، برنامه‌ریزان، و سیاست‌گذاران قرار می‌دهد. مدل‌سازی و شناخت نحوه‌ی تغییرات گذشته‌ی مرگ و میر، همچنین به امر پیش‌بینی مرگ و میر در آینده کمک می‌کند و تأثیرات احتمالی برنامه‌های توسعه و توفیق آن‌ها در زمینه‌ی مرگ و میر را نشان می‌دهند. بر این اساس پژوهشکده‌ی آمار با توجه به رسالت خود در خصوص تحلیل آمارها، اجرای طرح پژوهشی «مدل‌سازی و پیش‌بینی مرگ‌ و میر در ایران: ۱۳۷۵-۱۴۲۰» را در دستور کار خود قرار داد که اجرای آن از بهمن ۱۳۹۱ آغاز شد و گزارش نهایی آن اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 طرح پژوهشی مدل‌سازی و پیش‌بینی مرگ‌ و میر در ایران: ۱۳۷۵ تا ۱۴۲۰ منتشر شد

مطالعه‌ی مرگ و میر و عوامل مؤثر بر آن، نقش مهمی در شناخت الگوهای مرگ و میر و راهکارهای کاهش آن در اختیار پژوهشگران، برنامه‌ریزان، و سیاست‌گذاران قرار می‌دهد. مدل‌سازی و شناخت نحوه‌ی تغییرات گذشته‌ی مرگ و میر، همچنین به امر پیش‌بینی مرگ و میر در آینده کمک می‌کند و تأثیرات احتمالی برنامه‌های توسعه و توفیق آن‌ها در زمینه‌ی مرگ و میر را نشان می‌دهند.

بر این اساس پژوهشکده‌ی آمار با توجه به رسالت خود در خصوص تحلیل آمارها، اجرای طرح پژوهشی «مدل‌سازی و پیش‌بینی مرگ‌ و میر در ایران: ۱۳۷۵-۱۴۲۰» را در دستور کار خود قرار داد که اجرای آن از بهمن ۱۳۹۱ آغاز شد و گزارش نهایی آن اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
طراحی سایت