اخبار و رویدادها

پنجشنبه 10 مهر 1393
276
اجرای طرح پژوهشی «بررسی وضعیت سلامت خانوارهای زن‌سرپرست در ایران» را به منظور ارائه‌ی تصویری دقیق و شفاف از وضعیت سلامت این قشر آسیب‌پذیر از جامعه برای دستیابی به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مبتنی بر شواهد عینی و علمی در دستور کار خود قرار داد که اجرای آن از خرداد ۱۳۹۲ آغاز شد و گزارش نهایی آن اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 طرح پژوهشی بررسی وضعیت سلامت خانوارهای زن‌سرپرست در ایران منتشر شد.

رشد روزافزون خانوارهای زن‌سرپرست پدیده‌ای است که در سال‌های اخیر به استناد آمارهای رسمی کشور به وقوع پیوسته است. در کنار رشد کمی این پدیده، تغییراتی کیفی در ویژگی‌های اجتماعی- اقتصادی و سلامت اعضای این گروه از خانوارها نیز مشاهده می‌شود که اهمیت بررسی این پدیده را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

بر این اساس پژوهشکده‌ی آمار با توجه به رسالت خود در زمینه‌ی تحلیل آمارها، اجرای طرح پژوهشی «بررسی وضعیت سلامت خانوارهای زن‌سرپرست در ایران» را به منظور ارائه‌ی تصویری دقیق و شفاف از وضعیت سلامت این قشر آسیب‌پذیر از جامعه برای دستیابی به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مبتنی بر شواهد عینی و علمی در دستور کار خود قرار داد که اجرای آن از خرداد ۱۳۹۲ آغاز شد و گزارش نهایی آن اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
طراحی سایت