اخبار و رویدادها

«گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشکده‌ی آمار در سال ۱۳۹۴» منتشر شد.
یکشنبه 20 تیر 1395
265
پژوهشکد‌ه‌ی آمار در سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های خود را در قالب اجرای طرح‌های پژوهشی، تهیه و تدوین کتا‌ب‌های آمار رسمی ، برگزاری دوره‌های آموزشی داخلی ، منطقه‌ای و بین‌المللی، انتشار مجله‌ی پژوهش‌های آماری ایران، مجله‌ی بررسی آمارهای رسمی ایران و مجله‌ی تحلیلی پژوهشی آمار و گسترش همکاری با مؤسسات علمی و پژوهشی پیگیری نمود.

 «گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشکده‌ی آمار در سال ۱۳۹۴» منتشر شد.

 

پژوهشکد‌ه‌ی آمار در سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های خود را در قالب اجرای طرح‌های پژوهشی، تهیه و تدوین کتا‌ب‌های آمار رسمی، برگزاری دوره‌های آموزشی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، انتشار مجله‌ی پژوهش‌های آماری ایران، مجله‌ی بررسی آمارهای رسمی ایران و مجله‌ی تحلیلی پژوهشی آمار و گسترش همکاری با مؤسسات علمی و پژوهشی پیگیری نمود.

پژوهشکده‌ی آمار در این سال، با طراحی و اجرای طرح‌های ملی از جمله شاخص‌های چندگانه‌ی جمعیت و سلامت در کشور(MIDHS)، بهره‌مندی خانوارها از خدمات سلامت در کشور و تهیه‌ی حساب تولید اقتصاد در بخش روستایی، طراحی نظام جامع آمار شهرداری و شهر تهران، گام مهمی جهت تهیه‌ی منابع آماری لازم برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های کشور برداشت. همچنین پژوهشکده‌ی آمار در این سال با همکاری مرکز آمار ایران همزمان با روز آمار و برنامه‌ریزی، علاوه بر بزرگداشت این روز با تشکیل کمیته‌های راهبری، علمی و بین‌المللی به برگزاری کنفرانس بین‌المللی مهاجرت: الگوها، پیامدها و سیاست‌ها نیز پرداخت. با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در تاریخ سی‌ام اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ توسط مقام معظم رهبری، پژوهشکده‌ی آمار با همکاری مرکز آمار ایران در راستای رصد سیاست‌های ابلاغی از دیدگاه آمار، علاوه بر انجام طرح پژوهشی در این زمینه، با دعوت از صاحبنظران، دو نشست تحت عنوان بررسی و شناسایی شاخص‌های رصد سیاستهای کلی جمعیت نیز برگزار نمود. همچنین نشست بررسی آماری رفتار فرزنداوری و باروری در ایران با هدف ارائه‌ی آمار و اطلاعات در خصوص نگرش جوانان به فرزنداوری و شناخت عوامل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مؤثر بر آن توسط پژوهشکده‌ی آمار برگزار گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت‌های پژوهشکده‌ی آمار در سال ۱۳۹۴ به این قسمت مراجعه فرمایید.

تصاویر
  • «گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشکده‌ی آمار در سال ۱۳۹۴» منتشر شد.
اشتراک گذاری
طراحی سایت