اخبار و رویدادها

پژوهشکده‌ی آمار چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نقش بخش خصوصی در اجرای طرح‌های آمارگیری» برگزار می‌کند.
شنبه 27 آبان 1396
359
چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نقش بخش خصوصی در اجرای طرح‌های آمارگیری» در سالن اجتماعات مرکز آمار ایران در تاریخ ۳۰ آبان ۹۶ برگزار خواهد شد.

 پژوهشکده‌ی آمار چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نقش بخش خصوصی در اجرای طرح‌های آمارگیری» برگزار می‌کند.

به منظور استحکام و توسعه روابط کلیه‌ی ارکان نظام آماری کشور، پژوهشکده آمار با همکاری دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و فعالان بخش خصوصی اقدام به برگزاری نشست‌هایی با عنوان بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه‌ی آمار رسمی نموده است. چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های مذکور با برگزاری سه سخنرانی و پرسش و پاسخ در محورهای ذیل تشکیل می‌شود:

«واگذاری برخی از امور دولتی به بخش خصوصی موانع و مشکلات آن» توسط آقای علی منافی کارشناس دفتر آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی، «نقش شرکت‌های خصوصی آمار در تولید و تحلیل‌ آمارهای مورد نیاز بخش خصوصی و دولتی» توسط آقای جعفر عسگری فعال بخش خصوصی، «به‌کارگیری شرکت‌های آماری در تولید آمار رسمی، بیم‌ها و امیدها» توسط آقای غلامرضا ایزدی مدیر کل دفتر استانداردها و نظارت بر طرح‌‌های آماری.

شرکت در این نشست‌ها برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

محل برگزاری نشست‌ها در مرکز آمار ایران خواهد بود.

تصاویر
  • پژوهشکده‌ی آمار چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نقش بخش خصوصی در اجرای طرح‌های آمارگیری» برگزار می‌کند.
اشتراک گذاری
طراحی سایت