اخبار و رویدادها

پژوهشکده‌ی آمار پنجمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نیروی کار» برگزار می‌کند.
شنبه 04 آذر 1396
347
پنجمین نشست از مجموعه‌ها نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی «نیروی کار» در سالن اجتماعات مرکز آمار ایران در تاریخ ۷ آذر ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

 پژوهشکده‌ی آمار پنجمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نیروی کار» برگزار می‌کند.

به منظور استحکام و توسعه روابط کلیه‌ی ارکان نظام آماری کشور، پژوهشکده آمار با همکاری دستگاه‌های اجرایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به برگزاری نشست‌هایی با عنوان بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه‌ی آمار رسمی نموده است. پنجمین نشست از مجموعه نشست‌های مذکور با برگزاری سه سخنرانی و پرسش و پاسخ در محورهای ذیل تشکیل می‌شود:

«شناخت نماگرهای آماری مرتبط با مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پایش دستور کار ۲۰۳۰ ملل متحد در دستیابی به توسعه پایدار» توسط خانم مهناز یزدان‌طلب کارشناس طرح‌های فنی و روش‌های آماری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «تعدیل فصلی شاخص‌های بازار کار (طرح نیروی کار)» توسط خانم کیانا ملک‌پور رییس گروه تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «احصا و معرفی نماگرهای آماری احکام برنامه ششم توسعه کشور مرتبط با وظایف و مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» توسط خانم سوسن حسنوند کارشناس مسئول مطالعات  اقتصادی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

 

تصاویر
  • پژوهشکده‌ی آمار پنجمین نشست از مجموعه نشست‌های بررسی تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه آمار رسمی را با عنوان «نیروی کار» برگزار می‌کند.
اشتراک گذاری
طراحی سایت