اخبار و رویدادها

به مناسبت هفته‌ پژوهش و فناوری؛ سخنرانی‌هایی با هدف بررسی ابعاد، ویژگی‌ها و نتایج مدرن‌سازی نظام آماری ایران ارائه می‌شود.
شنبه 25 آذر 1396
232
پژوهشکده آمار با هدف بررسی ابعاد، ویژگی‌ها و نتایج مدرن‌سازی نظام آماری کشور سخنرانی‌هایی را با حضور صاحب‌نظران این عرصه در روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۵ در مرکز آمار ایران برگزار می‌نماید.

 به مناسبت هفته‌ پژوهش و فناوری؛ سخنرانی‌هایی با هدف بررسی ابعاد، ویژگی‌ها و نتایج مدرن‌سازی نظام آماری ایران ارائه می‌شود.

سخنرانان این مراسم عبارتند از: آقایان دکتر پارسا رییس مرکز آمار ایران، دکتر دژپسند رییس مرکز آموزش و پژوهش‌‌های توسعه و آینده‌نگری، مهندس جهانگرد معاون فناوری و نوآِوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر قاسمی معاون پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهند بود که به بررسی موضوعات مختلفی از جمله نقش نظام آماری مدرن در پژوهش و جایگاه پژوهش در مدرن‌سازی نظام آماری ایران، اهمیت توجه به ابزارها و زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در فرایند مدرن‌سازی نظام آماری و موانع و مشکلات قانونی در مدرن‌سازی نظام آماری کشور خواهند پرداخت.

از همه‌ی علاقه‌مندان دانشگاهی و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه همکاران نظام آماری کشور و همچنین رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق این لینک اقدام نموده و یا از طریق شماره تلفکس ۳-۸۸۶۳۰۴۴۰ اقدام نمایند.

همچنین می‌توانید برنامه‌ی این مراسم را از این‌جا دریافت کنید.

 

تصاویر
  • به مناسبت هفته‌ پژوهش و فناوری؛ سخنرانی‌هایی با هدف بررسی ابعاد، ویژگی‌ها و نتایج مدرن‌سازی نظام آماری ایران ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
طراحی سایت